Activiteiten / Noord/Zuiplijn

Poster Noord/Zuiplijn
Noord/Zuiplijn 51 Inschrijvingen

Donderdag 26 Februari,

VU Kamer


Wegens succes verlengd!

De noord/zuiplijn komt er 26 februari weer aan!!

β‚ŠΛš Β°πŸΊβ‹†..ΰ³ƒπŸš‡ΰΏ”*:ο½₯β€§ πŸ₯‚β‹…

We zullen vanaf de VU-kamer bij elke halte van de noord-/zuidlijn stoppen bij een heleboel leuke cafΓ©s 🍻 en zelfs onderweg stoppen voor pizza! πŸ•πŸ˜‹

Wees erbij!! 🫡🌟🍻

Eet je mee? Dit kost 5 euro.

Aanhangen is natuurlijk gratis :)

Inschrijfperiode: tot 25-02 10:00
Inschrijven
Je kunt je momenteel niet inschrijven De inschrijfperiode is verstreken