Activiteiten / Noord/Zuiplijn
Noord/Zuiplijn
51
Inschrijvingen
Donderdag 26 Februari,
VU Kamer
Wegens succes verlengd!
De noord/zuiplijn komt er 26 februari weer aan!!
βΛ Β°πΊβ..ΰ³πΰΏ*:ο½₯β§ π₯β
We zullen vanaf de VU-kamer bij elke halte van de noord-/zuidlijn stoppen bij een heleboel leuke cafΓ©s π» en zelfs onderweg stoppen voor pizza! ππ
Wees erbij!! π«΅ππ»
Eet je mee? Dit kost 5 euro.
Aanhangen is natuurlijk gratis :)
Inschrijfperiode:
tot 25-02 10:00
Inschrijven
Je kunt je momenteel niet inschrijven
De inschrijfperiode is verstreken